Pessebre Covid i “Bones Festes”

El passat 18 de desembre, tots i totes les alumnes de les optatives de Teatre i Arts Escèniques del Narcís Oller  i de Cant Coral van realitzar un “Pessebre Covid”.

Per primera vegada a l’Institut s’ha fet un projecte d’aquest tipus. L’alumnat de teatre, des de 2n ESO a 1r BAT, de teatre i Arts escèniques i de Cant Coral van preparar un pessebre itinerant als diferents patis del centre. Per grupets, els i les alumnes van preparar escenes del pessebre ambientades i inspirades en aquesta situació caòtica que vivim a causa del Covid.  Quadres dramàtics satírics i irònics creats per ells i elles amb el suport de les seves professores de teatre.

Un projecte alegre i divertit, realitzat amb les millor de les intencions per part dels alumnes i les seves professores, que esperem que hagi agradat a tota la resta de la comunitat educativa del centre que van poder gaudir-la.  Esperem repetir-lo l’any vinent!

Aquí teniu l’enllaç al vídeo:

I l’enllaç a l’Instagram d’Arts Escèniques de l’Institut Narcís Oller:https://www.instagram.com/tv/CI_P0jNoOyE/?igshid=1jv0ue4nd9slu

Aquí podreu fer un seguiment de totes les activitats, fotografies i vídeos que van realitzant els i les alumnes de Teatre i Arts Escèniques.

L’enllaç a la felicitació de Nadal de l’alumnat i professores del Pessebre Covid:

Agraïm  i felicitem enormement l’esforç i la dedicació de tots i totes les alumnes de teatre i Arts Escèniques que van fer possible aquest “Pessebre Covid” i a les seves professores Montse Vallès i Txell Moreno.