Passarel·la de moda inclusiva

En el marc de la setmana de les capacitats a Valls, l’Institut Narcís Oller juntament amb el GINAC va organitzat el passat 29 de novembre una passarel·la de moda inclusiva.

Aquest projecte va ser organitzat pels alumnes d’integració social, el Ginac (associació per la diversitat funcional), i va comptar amb la col·laboració del Batxillerat artístic.

El projecte va tenir com objectiu sensibilitzar i visibilitar la diferència com un element enriquidor del nostre paisatge social. Previ a la passarel·la, els alumnes del segon curs d’integració social van realitzar una sèrie de tallers de sensibilització a les escoles de 5è de primària de Valls, alumnat que després va assitir com a públic a la passarel·la. Els tallers tenien com a lema: “Desfila’t d’etiquetes” i la passarel·la: “La diferència marca tendència”.