Matrícules d’honor i excel·lència

Aquest curs 14 alumnes de segon de batxillerat han acabat els seus estudis amb una nota global de 9 o superior. Les matrícules d’honor s’han donat a : Geda Requena Gatell, Laia Colina Fortuny, Pau Marquès Bové, Oriol Segú Rosa, Marc Vidal Hernández, Mireia Gasco Agorreta, Diana Ostapchuk, Heleia Padró Pié, Mariona Escoda Sendra, Joel López Parés, Charlotte Béjar, Jan de Bofarull Prats, Meritxell Garriga Riba, Núria Fernández Raventós i  Mar Mateus Llorach.

Als CF l’alumna del CFGS d’Integració social Beatriz Lázaro ha obtingut MH i l’alumnat amb diploma d’excel·lència ha estat:Laia Puig Pàmies al CFGM de Dependència, Clara Galofré Juncosa ha obtingut matrícula d’honor i  Antero Castañeda, Alba Molina i Andrea Castellar reconceixements d’excel·lència al CFGS d’Integració social.

Felicitats, per tant, a tots i totes les premiades , per l’esforç, el treball i la dedicació constant. Que continueu brillant molts anys més, i molts èxits per totes.