Matrícules d’honor de Batxillerat

L’Institut Narcís Oller ha atorgat vuit Matrícules d’Honor a estudiants de 2n BAT, que han acabat els seus estudis amb els millors expedients acadèmics.

Són Stepan Klymonchuk, Gerard Vives, Albert Vives, Laura Quero, Mar Tomàs, Helena Banús, Max Aznar i Èdgar Hernàndez.  A banda de ser un reconeixement a l’excel·lència en els estudis, el fet d’obtenir Matrícula d’Honor els permetrà gaudir de la gratuïtat de la matrícula del primer curs de carrera universitària.

Felicitem públicament aquests i aquestes brillants alumnes i expressem la nostra enorme satisfacció i orgull d’haver-los pogut tenir com a alumnes al nostre Institut. Lamentem enormement que aquest any, a causa de la situació de confinament que ens ha tocat viure, no puguem entregar els diplomes en l’acte de graduació com era habitual a final de curs.

Així doncs, volem felicitar a tots i totes les alumnes que malgrat que no han obtingut una matrícula d’honor, sí que han gaudit de notes excel·lents; el seu esforç, dedicació i implicació a l’Institut ha estat admirable i constant. És un orgull tenir un batxillerat, aquest any més que mai, amb resultats tan excel·lents i brillants.

Enhorabona a tots i totes pels magnífics resultats que heu aconseguit! Per l’esforç, la constància i l’actitud durant tota la vostra estada a l’Institut Narcís Oller. Us desitgem que tingueu el millor dels futurs i que, com ara, tot el vostre esforç tingui la recompensa que us mereixeu.

Stepan Klymonchuk

Albert Vives

Èdgar Hernàndez
Gerard Vives

Mar Tomàs

Laura Quero

Max Aznar
Helena Banús

Felicitats Stepan, Albert, Èdgar, Gerard, Mar, Helena, Laura i Max!!!