INSTITUT GUTTMAN

El passat dimarts 5 de març, les alumnes de 1r de Dependència (TAPSD) van rebre una xerrada sobre precaució viària i elements/actituds per a la seguretat en la conducció per carretera, a càrrec de l’Andreu Castro, col·laborador del prestigiós Institut Guttman de Barcelona.

L’Andreu va en cadira de rodes a conseqüència d’un accident de moto i participa fent xerrades als instituts, dins el programa” Game Over” organitzat per l’Institut Guttman.

L’Andreu, a part de parlar-nos de la seva experiència personal i del seu dia a dia, va donar-nos molts elements per ajudar a la seguretat en carretera tot mostrant-nos gravacions en vídeo, fetes per la policia de trànsit, d’accidents mortals produïts a les carreteres catalanes i ens va explicar que molts d’aquests accidents es produeixen per consultar el telèfon mòbil en plena conducció, anar begut, sota l’efecte de drogues o conduir amb son.

Les alumnes es van mostrar molt interessades i van fer moltes preguntes que l’Andreu va contestar molt amablement.
Moltes gràcies per la teva visita Andreu, sempre és un aprenentatge per a tots.