Inauguració del curs escolar

El passat dimecres, 26 de setembre, l’Institut Narcís Oller va celebrar l’acte d’inauguració del curs 2018-2019.

L’acte, celebrat al centre cultural de Valls, va estar conduït pel professor del mateix centre Jordi Mateus i va comptar amb la participació d’alumnes, exalumnes, professores i exprofessores del centre.

Dolça Ollé, triatleta, i Marta Galimany, atleta, ens van explicar la seva trajectòria esportiva, el seu dia a dia dedicat a l’esforç, al treball i a la superació personal. Van encoratjar els alumnes a lluitar per uns objectius i no llençar mai la tovallola.  Les dues esportistes, vallenques i exalumnes del Narcís Oller, són un gran exemple a seguir, i així ho va expressar el públic assistent.

L’exprofessora de l’Institut, Empar de Bofarull, va oferir una xerrada interessant i enriquidora sobre l’escriptor Narcís Oller. L’Empar va captar els alumnes amb les seves experiències personals tant com a antiga professora de català de l’Institut Narcís Oller, com a actual professora de català de l’Institut Tarragona.

Durant l’acte es van anar repartint els reconeixements a la superació i a l’excel·lència als alumnes que el curs passat van treure les millors notes i van tenir el màxim esforç per superar el curs.  Les tutores van repartir els diplomes.

Alumnat de 1r ESO
Alumnat de 2n d’ESO
Alumnat de 3r d’ESO
Alumnat de 4t d’ESO

Alumnat de 1r BAT
Alumnat de cicles formatius

També es van repartir els diplomes als guanyadors/es de les proves cangur de matemàtiques del curs passat.

També vam poder gaudir de les actuacions musicals de les nostres alumnes Irene Colmenero, Mariona Escoda i Noemi Bogya acompanyades per la Coral d’alumnes, de l’actuació de la Coral de professors/es i alumnes de l’Institut. I de la representació teatral d’un fragment de L.O.V.E., d’alumnes de 1r BAT.

Finalment, el director del centre, Josep Ma Pallàs, va tancar l’acte amb un discurs encoratjador per als i les alumnes, animant-los a esforçar-se, a treballar i, com no, desitjant que entre tots i totes tinguem un bon curs.

La jornada va ser un èxit, com els que esperem que aconsegueixen els nostres alumnes, tant a l’Institut com a la seva futura vida personal i professional.

Professors/es, equip directiu i personal no laboral del centre encoratgem a tothom a tenir  un bon curs, perquè “tot està per fer i tot és possible”.