Impulsem la robòtica

El passat divendres, 23 de febrer, els alumnes que cursen l’assignatura optativa de Tecnologia de 4t d’ESO van presentar els seus projectes a la 4a edició de la Fira “Impulsem la robòtica” que se celebrà al CosmoCaixa de Barcelona.

Aquest és el tercer curs consecutiu que l’institut Narcís Oller participa en el programa CTC (Classe de Tecnologies Creatives), programa d’aprenentatge col·laboratiu on els alumnes poden aprofundir de forma sistemàtica i competencial en el desenvolupament d’un conjunt d’activitats orientades al treball per projectes sobre la plataforma Arduino, i que acaba amb el disseny del seu propi projecte que després exposen a la fira.

En aquesta exposició es van poder veure més de 400 projectes diferents desenvolupats amb Arduino, combinant programació, electrònica i mecànica. L’edició d’enguany va reunir a més de 4000 alumnes expositors de 103 centres de Catalunya. La fira és oberta als alumnes dels instituts participants, familiars i al públic en general. David Cuartielles, cofundador d’Arduino, va ser l’encarregat d’inaugurar la mostra.

Van acompanyar els alumnes les professores de tecnologia Sònia Rodríguez i Candela Ribera.