HISTÒRIES DE REPOBLAMENT

El passat  dimecres 15 de març, els periodistes Marc Roselló i Neus Armejach van presentar a l’alumnat de Geografia i de Ciències de la Terra de segon de batxillerat el documental Històries de Repoblament, sobre processos de despoblament i de repoblament rural i sobre possibles diagnòstics i respostes que en podem donar.

Els vallencs Marc Roselló i Neus Armejach van estudiar el grau de Periodisme a la Universitat Rovira i Virgili i ara per ara estan acabant el màster en Comunicació Estratègica a la mateixa universitat. El documental que ens han presentat és el seu treball final de grau.

La xerrada ha discorregut en un ambient distès que ha afavorit la resolució dels dubtes i les inquietuds que ha presentat l’alumnat.
Marc i Neus, us ho agraïm!