Premis dels Relats Breus de Valls Jove 2022

El dissabte 23 d’abril, dia de Sant Jordi,  vam assistir al lliurament dels premis del XV Concurs Relat Breu, que patrocina l’Ajuntament de Valls a través de l’oficina Valls Jove.

L’alumna Núria Guasch Valldosera, de segon d’ESO, va obtenir el primer premi de la categoria, A1, amb el relat  intimista “Quan tot està perdut” i l’alumne Jordi Villalbí Tibau, de segon de batxillerat, va rebre també el primer premi de la categoria B amb el seu relat distòpic “Tres segons”.

El lliurament dels premis es va realitzar a l’edifici de l’antiga Biblioteca Popular i va comptar amb l’assistència de l’alcaldessa de Valls i la regidora de Joventut. L’acte va ser conduït per l’actriu i exalumna del centre Mònica Rius i es va completar amb l’actuació d’un grup d’alumnes de l’Escola de Música de la ciutat.

Felicitem la Núria i el Jordi pels seus primers premis, que han aconseguit entre una participació de 93 concursants.

Els dos alumnes premiats acompanyats del director, A. Dexeus; la professora M. Solé i la cap de departament de català, E. Comas.

#premis #relatsjoves
#vallsjove #santjordi #insnarcisoller