Graduació de 4t d’ESO

El passat divendres 14 de juny es va celebrar al Centre Cultural de la nostra ciutat l’acte de graduació dels alumnes de quart d’ESO.

L’esdeveniment va comptar amb una col·laboració molt important dels mateixos alumnes, que es van encarregar de la dinàmica presentació, de la brillant actuació musical, i d’unes divertides petites representacions teatrals en forma d’esquetx.

A l’acte hi va haver diferents parlaments; en primer lloc, la professora Carme Montalà, que es jubila aquest curs, va parlar de la seva experiència a les USEE del centre, que va ajudar a organitzar en els seus inicis. També van parlar representants dels alumnes, que van glossar les seves diferents experiències a l’institut. Les tutores de quart van dirigir unes paraules als alumnes, i la professora i tutora Montserrat Brusco, que també es jubila aquest curs, va fer unes reflexions sobre els seus anys a l’ensenyament i sobre la importància d’aprendre. Per últim, el director, Josep M. Pallàs, va acomiadar els alumnes desitjant-los molta sort i també va aprofitar per acomiadar-se públicament en el seu darrer any en la direcció.

La part central de l’acte va ser, evidentment, el moment que els alumnes dels diferents grups de quart van pujar a l’escenari on les seves tutores els van lliurar un record. També aquí es van donar els premis a l’excel·lència acadèmica i els de la superació i valors. Els alumnes, per la seva banda, van lliurar un record a les seves tutores.

En resum, un acte ple d’emocions i també somriures. Un molt bon colofó a l’etapa que acaben els nostres alumnes, als quals els desitgem el millor, tant si continuen amb nosaltres com si trien altres camins fora del centre.

L’enhorabona i molta sort!