Graduació de 2n de batxillerat i de CF

Divendres 3 juny es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat i de 2n dels CF de grau mitjà i grau superior del nostre institut.

En primer lloc es va fer lliurament dels diplomes i orles a l’alumnat dels cicles d’Atenció a les persones amb dependència, Integració social i Educació infantil, per part de les tutores Vanessa Ceballos, Natàlia Lledó i Aïda Plassa respectivament.

CFGM Atenció a les persones en situació de dependència.
CFGS Integració social.
CFGS Educació infantil.

En nom dels alumnes de CF van parlar: Marlo San Rafael, Yerai Castilla, Noa Rodríguez i Cèlia Bachs.

A continuació es van donar els diplomes a l’alumnat de 2n de batxillerat A, B, C, D i E, a càrrec dels respectius tutors: Julio Mediero, Delia Gámez, Carles Gallart, Mònica Fernández i Anel Salvadó.

Segon de batxillerat A.

Segon de batxillerat B.
Segon de batxillerat C.
Segon de batxillerat D.
Segon de batxillerat E.

En nom dels alumnes de 2n de batxillerat van parlar: Isaac Garcia, Denis Hernández i Abril Rus.

Un moment destacat va ser el lliurament del diplomes als alumnes que han obtingut Matrícula d’honor aquest curs. De segon de batxillerat: Jordi Villalbí Tibau, Noelia Flores Álvarez, Aina Mallorquí Dalmau, Èdgar Esteve Tomàs, Roc Ferré Catà, Salaheddine Esseddiky i Laura Cardiel Robles.

Matrícules d’honor de batxillerat amb la coordinadora de batxillerat. Asumpció Salat, i el director del centre, Andreu Dexeus.

I, de segon del CFGS d’Educació infantil: M Carmen Sánchez Guijarro i Naiara Lopez Valdearenas.

Matrícules d’honor d’educació infantil. Les acompanya la cap d’estudis Alba Figueras.

Per últim, el director de l’Institut, Andreu Dexeus, va pronunciar unes paraules dirigides als alumnes que es graduaven en què els va encoratjar en el nou camí que ara inicien. També va dedicar unes paraules d’agraïment a cadascun dels professors que es jubilen a final d’aquest curs: Raül Bercet, Esther Comas, Ester Guardiola i Ramon Vilella.

.L’acte va ser conduít per Mònica Rius, exalumna del centre, i va comptar amb les actuacions d’Alma Martínez i Adrià Torres, que van interpretar “Miedo”; Anna Pàmies, que interpretà “When we were young”; i la Coral d’alumnes i professors de l’Institut, que interpretà “We are the world”, “Bring him home” i l'”Himne de l’Institut Narcís Oller”, que va cloure l’esdeveniment.

La Coral de l’institut.

Desitgem a tothom el millor en la seva nova etapa.

FOTOGRAFIES: Elisabet Brull i Marién Pérez.