FITJOVE 2019

El passat divendres, 25 d’octubre, els i les alumnes de 4t ESO van participar al programa de promoció d’exercici físic per adolescents, el FITJOVE.

Aquest programa pretén fomentar que els joves ocupin el seu temps de lleure de forma saludable i divertida. S’adreça a nois i noies nascuts entre el 2000 i 2002.

Les sessions del Fitjove seran els dilluns i dimecres de 17’30 a 18’30 i es duran a terme a les instal·lacions del Centre Esportiu Municipal el Fornàs fins el mes de juny. Es realitzaran activitats de fitness dirigides per tècnics esportius especialitzats (spinning, zumba, tbc, fitball…).

Alumnes de 4t ESO realitzant les activitats que es promouen al FITJOVE.

En aquesta promoció hi participen tots els instituts de Valls. Els professors i professora d’Educació Física són qui dirigeix aquesta activitat.