Eines Digitals per a la Inclusió – Projecte #INcluTAC a la 2a Edició de #mSchoolsEduHack

Aquest dissabte, 18 de novembre, diversos professors de la Comissió TAC de l’Institut (R. Arnau, E. Blanes, J. Bartolí, A. Casamitjana, N. de Pedro, A. Figueras, O. Fortuny i M. López) han participat en la primera Jornada de la 2a Edició dels projectes de Co-creació mitjançant Design Thinking del programa EduHack de mSchools, integrant-nos en diferents projectes.

El curs passat alguns ja van participar en la 1a Edició de l’Eduhack amb el projecte “La màquina del Temps” amb Virtual Touch. Aquest, amb la participació de professors/es del centre de diverses matèries i companys d’altres centres que durant la jornada d’avui s’han afegit a la nostra proposta, i basant-nos en els models de creació del programa EduHack, hem pensat que un dels nostres projectes sigui la creació i avaluació d’Eines Digitals per a la Inclusió. L’hem anomenat INcluTAC, i tenim l’objectiu de generar recursos (eines digitals) que serveixin per afavorir la inclusió de l’alumnat en els entorns TAC i avaluar-los. Aquests recursos els crearà alumnat del centre que cursen programació, visual i plàstica i cicles formatius d’integració social (són els generadors de continguts: bancs de recursos, creació d’aplicacions, etc.) i els avaluaran i testejaran l’alumnat amb NEE del centre o alumnat de centres col·laboradors (que seran els beneficiaris i avaluadors de continguts).

Més informació a COMISSIÓ TAC