Dos premis de redacció

L’alumna Eli Vives Vidal, de segon de batxillerat E, ha obtingut dos importants premis de redacció en dos dels concursos en què el departament de llengua i literatura catalanes de l’Institut promou la participació de l’alumnat.

Concretament Eli Vives ha obtingut el primer premi en la categoria de batxillerat del VIII Concurs de Narrativa Curta del Port de Tarragona. El premi, una tauleta, li serà lliurat el dia 6 de maig. A més a més els seu relat apareixerà en línia en la publicació que el Port fa cada any amb els relats premiats i finalistes.

I, d’altra banda, també ha obtingut el primer premi en la categoria de 16-25 anys en el Concurs de Relat Breu que patrocina l’Ajuntament de Valls a través de Valls Jove. El premi se li atorgarà el dia 24 d’abril.

Felicitem l’Eli per la seva bona feina i l’animem a continuar en el camí de l’escriptura.