Crònica de la sortida de tutoria de l’1 octubre

El passat divendres dia 1 d’octubre, tots els alumnes de l’institut Narcís Oller van anar d’excursió a diferents llocs al voltant de Valls, per això l’equip de Periodisme del Narcís Oller hem demanat a alguns alumnes que ens fessin cinc cèntims sobre aquestes excursions. Hem tingut diverses opinions i a continuació us n’expliquem algunes.

Els alumnes de 1r d’ESO, el divendres passat, van anar d’excursió a Alió, situat a 5,5 km de l’Institut. Es van estar al poble durant tot el matí fent activitats; el joc del mocador i curses de crear files de roba. Van esmorzar a la plaça del poble. L’excursió es va realitzar amb la finalitat d’anar coneixent els seus companys/es i professors/es. La sortida es va realitzar a peu, des de les 8:10 fins a les 14:40. Alguns alumnes ens han donat la seva opinió: “l’excursió va estar molt bé i ens vam divertir molt, l’únic que canviaria són les activitats i el comportament d’algunes persones”.

Els alumnes de 2n d’ESO, divendres passat, van realitzar la sortida de tutoria a Vallmoll. La sortida es va fer caminant i la distància va ser de 5 quilòmetres. Quan van arribar, van esmorzar en un parc i van fer jocs, com el del mocador i futbol. Després van anar a comprar algunes llaminadures i begudes.  Als alumnes, en general, els va agradar bastant la sortida encara que ens van dir que haguessin millorat algunes coses com:  “Haurien de permetre utilitzar el mòbil i fer més activitats, a més ens vam cansar molt, perquè vam caminar molt i feia molta calor”, encara que la repetirien i la recomanen per al curs que ve.

Els alumnes de 3r d’ESO van anar al Pont de Goi, situat entre Valls i Alcover, a una distància de 6,7 quilòmetres. L’equip de periodisme hem anat a les diferents classes de 3r ESO a preguntar la seva experiència d’aquesta excursió,  i ens han comentat que pocs alumnes volien jugar a les activitats proposades pels professors i, fins i tot, alguns ens diuen que la sortida no els va agradar: “només vam caminar i no vam fer res”. Com a anècdota ens han explicat que es van banyar al riu.

Els i les alumnes de 4t d’ESO van anar d’excursió a Fontscaldes, a 6 quilòmetres de l’Institut. Quan van arribar van fer diverses activitats, entre elles una cursa per classes, que consistia a estirar a terra les seves peces de roba, fent així una filera gegant. També van jugar al mocador i, finalment, a futbol. La majoria ens ha comentat que els va agradar molt la sortida, però alguns ens comenten que van trobar a faltar lavabos.

Els de 1r de batxillerat van anar a la Torre de la Mixarda, que està a 15 km de l’Institut. Quan van arribar van esmorzar i, després, van tornar passant per Masmolets i Fontscaldes. Van trobar a faltar fer activitats a dalt de la Torre i per un altre any farien el trajecte més llarg. Va fer molt bon dia. Un noi d’aquest curs ens ha comentat que dos alumnes es van fer “nòvios”.

Els alumnes de 2n de BAT i Cicles Formatius van anar al Pont Trencat. De camí cap allà es van perdre. Un cop van arribar van menjar i xerrar amb els amics,  però no van fer activitats. Ens han explicat que l’anada va ser curta, però la tornada se’ls va fer llarga. L’any que ve els agradaria repetir-la.

Els alumnes de l’IFE van anar amb els alumnes de 1r d’ESO a Alió. Van ajudar a preparar les activitats als professors. Ens han dit que se’ls va fer molt llarg el camí.

Aquí podeu veure les FOTOS de tots els grups

Fins aquí la nostra crònica, esperem que us hagi agradat i que col·laboreu amb nosaltres en futures publicacions!

Equip de Periodisme