CONCURS SANT JORDI

El Departament de Llengua i Literatura Catalanes de l’Institut Narcís Oller convoca, en aquest curs 2023-24, el 38è Concurs literari Sant Jordi.

Les bases són les següents:

PARTICIPANTS I TEMA
El concurs va dirigit a tot l’alumnat de l’Institut.

Enguany se celebra el centenari de la mort de Joan Salvat-Papasseit, autor d’entre d’altres obres, d’un conjunt de cal·ligrames. Proposem, doncs, l’escriptura de cal·ligrames sobre els quatre àmbits següents:

l’actualitat, la llengua, la lluita, l’institut

PRESENTACIÓ
Les obres s’hauran de lliurar al Departament de Llengua Catalana per duplicat, sense sobre i amb un pseudònim. A banda, s’ha de donar un sobre, fora del qual s’hi ha d’escriure el pseudònim i el premi a què s’aspira i, dintre, el nom i el curs de l’autor o autora.

Termini d’admissió dels relats: 1 de març de 2024.

RESOLUCIÓ I LLIURAMENT DE GUARDONS

Els premis es lliuraran en un acte el dia 17 d’abril, en el format que s’anunciarà oportunament.

PREMIS
S’estableixen 3 categories.
Categoria A: alumnes
de 1r i 2n d’ESO.
Categoria B: alumes
de 3r i 4t d’ESO.
Categoria C: alumnes
de batxillerat i CF.

El jurat, format per professorat de l’Institut, podrà declarar desert algun premi, adjudicar accèssits i atorgar premis ex-aequo. Els textos premiats podran ser publicats totalment o parcial.
Els premis s’hauran d’esmerçar en la compra de llibres i/o productes culturals en altres suports. Els premis atorgats per l’AMPA del centre són exclusius per a l’alumnat que forma part de l’associació.

Qualsevol qüestió no prevista en les presents bases serà resolta pel Jurat, la decisió del qual serà inapel·lable.

Valls, febrer de 2024