Castanyes, monstres i música

El passat dimecres, 31 d’octubre, es van organitzar a l’Institut tot d’activitats per celebrar la castanyada.

Els alumnes de 4t d’ESO van estar preparant les castanyes per a la resta d’alumnes i professors de l’Institut, d’aquesta manera aprofiten per guanyar alguns diners per al seu viatge final de curs.

Aquest any, com a novetat, s’ha organitzat un passatge del Terror. Els alumnes de l’optativa de teatre de 2n d’ESO van ser els actors i actrius i els alumnes de cicles de 1r d’Integració Social es van encarregar de la decoració. Tot plegat, un treball cooperatiu, en equip, amb la finalitat de fer passar una bona estona als alumnes de 1r d’ESO, els més petits i valents de l’Institut.

Finalment, a última hora del matí vam poder gaudir de les actuacions musicals de la coral de professors i alumnes de l’Institut, i de l’actuació de ball del Kilian Martí.

Aquí teniu alguns vídeos de les actuacions musicals.

Volem donar les gràcies a totes les persones que han fet possible aquest dia. Als alumnes d’Integració pel muntatge del passatge del Terror, als alumnes de 2n d’ESO de teatre, i la seva professora Montse Vallès,  per una actuació magnífica. Als alumnes de 4t, el Jordi Mateus i les castanyeres eixerides per preparar les castanyes. I a l’Andreu Dexeus, alumnes i professors/es de la Coral, per posar-nos la veu, la música.