CARNAVAL 2024

El passat 9 de febrer vam celebrar el 2n Concurs de Disfresses del Narcís Oller.

Per segon any consecutiu, l’alumnat de teatre de 1r de Batxillerat Escènic van organitzar aquest concurs en què els alumnes es van presentar de manera individual i en grup. La participació va ser un èxit i el transcurs de l’acte també. A última hora es va haver de canviar l’emplaçament a causa de la pluja i es va realitzar al gimnàs de l’Institut, cosa que els alumnes han agraït a posterior, ja que els va semblar més bona idea.

Tot seguit us fem un mostreig dels i de les participants del concurs, a les quals felicitem i agraïm la seva col·laboració. I BON ROTLLO!

I a continuació us mostrem els guanyadors i guanyadores del concurs amb els membres del jurat i part de les presentadores:

CATEGORIA  INDIVIDUAL

CATEGORIA GRUPAL

I a més a més, el dia de carnaval, l’alumnat d’IFE es va posar en marxa i va cuinar unes creps i gofres boníssimes per recaptar diners per la seva sortida de fi de curs!

FELICITATS A TOTS I TOTES!