Bon Nadal!

El divendres 22 de desembre ha estat el darrer dia abans de les vacances de Nadal i a l’Institut s’han fet diferents activitats en la segona part del matí.

A l’hora del pati, les diferents corals de l’institut (d’alumnes i de professors/es) han fet un concert nadalenc al vestíbul del centre. Mentrestant, els alumnes de 4t d’ESO han preparat un esmorzar per recollir fons per al seu viatge de final de curs.

Tot seguit, al gimnàs s’ha organitzat un karaoke en el qual han participat els alumnes de 1r i 2n d’ESO. I els alumnes de 3r i 4t d’ESO han assistit a una representació teatral al mateix centre, feta pels companys de l’optativa de teatre.

Un dia ple d’il·lusions, amics invisibles, xocolatada, corals, instruments i molta música.