Beneficis de l’esport, la vida activa i l’alimentació saludable

Ahir, l’alumnat de 1r d’Integració social van assistir a la jornada sobre els beneficis de l’esport, la vida activa i l’alimentació saludable, en la salut mental dels joves organitzada per l’entitat Ocell de foc a Valls genera.

Van participar com a ponents, Vicens Raluy psicòleg de l’esport; M. del Mar Vidal i Cristina Fargas conjuntament com a nutricionista i fisioterapeuta; i destacar la cloenda del Marcus Vinicius Toledo, jugador CB Valls, com alumne d’integració del nostre centre, exposant la seva experiència personal i en primera persona d’un esportista professional.

Agraïm la invitació i l’oportunitat que ens ha donat dita entitat, Ocell de foc i valorem molt positivament la sortida.

#vallsgenera #ocelldefoc #nutrició #salutmental #xerrades #ciclesformatius #integració #insnarcisoller #valls