Alumnes de Cant i batxillerat artístic visiten l’ESMUC i l’EOLIA

El passat dijous, 14 de març, els alumnes de 3r d’ESO i 4t d’ESO de l’optativa de Cant i les alumnes de Batxillerat escènic van fer una sortida a Barcelona, en concret a l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i l’EOLIA (Escola superior d’Art dramàtic).

Allí van poder visitar les instal·lacions i conèixer les diferents assignatures, plantejaments educatius i sortides professionals que ofereixen aquests centres educatius.

Després de la visita, els alumnes van tenir l’opció de realitzar una actuació musical, que ja ha resultat tradicional, en un espai del metro de Barcelona.  L’experiència va ser del tot positiva i satisfactòria  tant per les alumnes com per al seu professor de música i acompanyant Andreu Dexeus. Jordi Mateus i Rubèn Pelejero, professors del centre, van acompanyar també l’alumnat.