Contacontes

El dijous 20 d’abril, aprofitant la proximitat de la diada de Sant Jordi, estudiants de 1r curs del CFGS d’Educació infantil van tenir l’oportunitat de viure i compartir un taller de contacontes. L’activitat, en el marc de l’exposició dedicada a la lectura en les primeres edats, va ser possible gràcies a la participació d’alumnes de l’institut.

IMG_3197                  IMG_3200

Mentre els  futurs educadors posaven en pràctica estratègies per llegir i explicar contes, els alumnes es mostraven expectants i atents a les històries que els narraven. Conte rere conte  – amb el do, la gràcia i les qualitats mostrades pels narradors-  es forjaven vincles i complicitats.

En definitiva, una experiència gratificant i plaent, com la mateixa naturalesa dels contes!