1r de Batxillerat al Fòrum Trics

El dijous dia 4 d’abril i divendres 5 d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut Narcís Oller han assistit al Fòrum Trics on algunes de les nostres alumnes de 2n de Batxillerat, Geda Requena, Mariona Escoda, Mar Mateus, Cristina Hernéndez, Laia Colina, Diana Ostapchuck, Àfrica Ferre, Andrea Pignatelli i Mireia Gascó han exposat els seus treball de recerca.

El Fòrum Trics és una activitat d’estímul de la creativitat científica dels estudiants de Batxillerat i CFGS que té una llarga i exitosa trajectòria. La Universitat Rovira i Virgili (URV) hi participa oferint tallers que ajudin a promoure l’esperit científic entre el jovent, i reconeixent els millors treballs de recerca presentats. Per aquest motiu, convoca el premis URV-Fòrum Trics que, per una banda, testimoniïn l’excel·lència del projecte presentat, i, per l’altra, facilitin als estudiants l’inici dels seus estudis a la Universitat Rovira i Virgili. (Extret URV Fòrum Trics)

Felicitem a totes les alumnes que exposen els seus treballs, per la constància i l’esforç i als seus/seves professores de TDR.