Xerrada de Margarida Aritzeta

La professora universitària i escriptora Margarida Aritzeta va visitar el passat divendres l’institut per fer una xerrada als alumnes de segon d’ESO sobre el llibre Cita a la paret de gel, del qual és autora.

Cita a la paret de gel ha estat la lectura en el nivell de segon i, a més, els alumnes participaran en el concurs d’àmbit nacional El gust per la lectura amb un treball sobre el llibre.

Aritzeta pt

L’autora vallenca ha tancat el cicle de xerrades d’escriptors que han visitat el nostre institut per parlar de la seva obra, prèviament llegida pels alumnes. Així, també ens han estat a l’institut  Àngel Burgas (Petites històries del globus, a primer d’ESO), Miquel Pujadó (Poemes de capçalera, a tercer i Sergi Pàmies (Si menges una llimona sense fer ganyotes, a quart).