Sortida a la UAB

El passat 31 de gener, els alumnes de batxillerat de les matèries optatives de geografia i de dibuix tècnic van visitar la UAB, concretament la Cartoteca i el LIGIT, on van realitzar dos tallers.

uab-1       uab6

uab5       uab3

uab7       uab4

A la Cartoteca van poder veure diferents plànols del municipi de Valls i la seva evolució al llarg dels anys, aparells que simulaven la tridimensió quan encara no existien les eines que avui coneixem i com les fotografies aèries amagaven informació que no volien que es conegués, entre altres.

Al LIGIT (Laboratori d’Informació Geogràfica i Teledetecció) van realitzar un taller de creació d’escenaris en 3D i van experirimentar vols i perspectives. Els alumnes van sobrevolar virtualment la muntanya de Montserrat on prèviament havien introduït un escenari 3D amb informació geogràfica per fer una presentació territorial del parc. Van utilitzar unes ulleres especials per simular una visió en 3D més realista.

uab2

Les professores acompanyants van ser M. Brusco i N. de Pedro. L’acollida a la UAB va ser molt bona i des d’aquí els ho agraïm: Moltes gràcies gent de la UAB!

Aquí podeu veure alguns moments dels tallers:

vídeo 1

vídeo 2