Projecte d’aprenentatge-servei a les escoles d’infantil

Des del mòdul professional d’Expressió i Comunicació del 2n curs de CFGS d’Educació infantil, aquest any s’ha engegat el projecte “Petits tastets”. Aquest projecte consta de 4 implementacions de diferents llenguatges (lògicomatemàtic, verbal, plàstic i rítmico-gestual) a les aules de P3 de les escoles de Valls. Les alumnes del cicle formatiu preparen un seguit de material i propostes diverses per poder desenvolupar els sentits i despertar els aprenentatges i la curiositat dels més petits/es.  Fins a dia d’avui, s’han pogut realitzar dos llenguatges: el lògicomatemàtic i el verbal a les escoles col·laboradores amb el projecte: Escola Baltasar Segú, Eladi Oms, l’Enxaneta, Eugeni d’Ors, La Candela, Claret, Cor de Maria i Lledó. Des d’aquí encoratjar a que segueixi endavant aquesta estreta col·laboració per poder aconseguir aquest aprenentatge-servei tan profitós per les dues bandes, escola-institut.