Copa Cangur

Un equip d’alumnes de 3r d’ESO  format per Maria del Mar Jové, Marina Grau, Ariadna Torné, Núria Fernández, Ainoa Cervelló, Irene Morera i Jan de Bofarull van quedar subcampions de la Fase territorial de la III Copa Cangur de Matemàtiques.

2016-01 cangur
Els alumnes dels dos equips participants.

La Copa Cangur és una competició matemàtica de resolució de problemes per equips. L’edició d’enguany es va fer a l’Institut dels Pallaresos la setmana passada, i va comptar amb la participació de nombrosos centres educatius de la demarcació. Tant l’equip que ha obtingut el segon lloc com l’altre equip del Narcís van demostrar ganes de superació i competència.

Felicitem tots els alumnes participants i donem ànims als subcampions per la següent fase classificatòria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *