Les aules ATECA són espais que permeten realitzar projectes d’innovació i aprenentatges digitals aplicats als cicles formatius. El nostre institut va ser seleccionat el curs passat per rebre una subvenció i convertir l’aula tècnica de Cicles Formatius en una aula de Tecnologia Aplicada a la Formació Professional (ATECA).
L’objectiu de la creació d’aquests espais es basa en la necessitat d’adaptar l’espai educatiu a les noves exigències pedagògiques i tecnològiques així com també transformar l’aula en un entorn polivalent capaç d’integrar la tecnologia de manera efectiva .
Per la tipologia de cicles formatius que impartim a l’institut s’ha considerat adquirir material de robòtica infantil, una pantalla interactiva, un projector immersiu, ulleres VR, portàtil d’altes capacitats i un kit de gravació per fer simulacions.
A la vegada, el professorat de Cicles Formatius ha pogut rebre les corresponents formacions en l’ús d’aquests recursos.











