Torna el Nadal a l’Institut Montsacopa

L’esperit nadalenc ha arribat al nostre institut amb un seguit d’activitats realitzades pels nostres alumnes. Amb molta il·lusió han fet l’arbre dels desitjos, el pessebre, un photocall i 372 grues de paper (origamis) com a símbol de solidaritat; cada grua de paper (origami) representa 1€… Llegeix més»

Castanyada 2021

El divendres 29 d’octubre vàrem celebrar la Castanyada al centre. Va haver-hi sortides de tutoria i castanyes torrades pels pares. Els alumnes de 1r d’ESO varen anar a les pistes d’atletisme, els de 2n al Parc Nou, els de 3r a Bianya i els de… Llegeix més»

Apadrinar un avi

Lili Cassan, Alba Mena, Neus Prat, Tura Masias, Clàudia Badosa, Laia Quiles, Júlia Muñoz, Cristina Sancho, Marta Güell, Noa Larrull, Laura Shao, Franchesca Córtes, Ramandeep kaur de 4t ESO participaran al llarg del curs del voluntariat “Apadrinar un avi” que, any rere any, ens presenta… Llegeix més»

Projecte Europeu “Art Beyond Gaze”

Els alumnes de 1rESO participen al Projecte Europeu “Art Beyond Gaze”, un projecte de col·laboració entre els alumnes de 1rESO, l’Escola Joan XXIII i l’Escola d’Art d’Olot. Aquest projecte organitzat per Blue Room Innovation, l’Escola d’Art d’Olot, Integra i l’Escola CEE Joan XXIII, te com a objectiu, fer… Llegeix més»

Erasmus+ ‘Go Green’. Octubre de 2021

L’última setmana d’octubre vam realitzar la primera mobilitat del projecte Erasmus+ ‘Go Green’.
El projecte està format per sis països, Grècia, Portugal, Turquia, República Txeca, Bulgària i Espanya. Aquesta vegada quatre alumnes de 4rt d’ESO van anar a la República Txeca, el país coordinador del projecte.
Concretament… Llegeix més»

Projecte Rossinyol

Tres alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Montsacopa (Chaima Zammouri, Sukhdeep Kaur i Sanchy Saroye) participaran aquest curs al Projecte Rossinyol que iniciarà el proper mes de novembre.
EL Projecte Rossinyol és una iniciativa en col·laboració amb la Universitat de Girona pensada per a alumnat d’origen… Llegeix més»

Cultura i Valors Ètics. 1ESO/Batxillerat

Alumnat de 1r ESO i Batxillerat
En matèria de Cultura i Valors Ètics, els nostres alumnes de primer d’ESO han pogut entrevistar als més grans de l’Institut. Prenent l’assetjament escolar com a tema central de reflexió, grans i petits han pogut establir vincles i compartir experiències.… Llegeix més»