8 de març: Vaga feminista

Diversos sindicats del professorat i de l’alumnat han convocat vaga per demà divendres, 8 de març, en protesta contra la violència masclista i a favor de la igualtat real entre homes i dones en els centres de treball i també al carrer.

Atès que els serveis mínims decretats es redueixen a un membre de l’equip directiu i que desconeixem el percentatge de professorat del centre que té previst secundar la convocatòria de vaga, no sabem si serà possible mantenir una correcta atenció a l’alumnat.

En la mesura que sigui possible, el centre comunicarà per mitjà de la plataforma GESTIN les faltes d’assistència de l’alumnat que es produeixin el dia de la vaga perquè les famílies en tinguin constància. Les absències que comptin amb l’autorització signada per les famílies tindran la consideració de falta justificada.

Per a qualsevol aclariment, restem a la vostra disposició.