SORTIDA CULTURAL DELS ALUMNES DE CICLES FORMATIUS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA I MANTENIMENT

Els alumnes de 1r. I 2n. de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i Manteniment van realitzar el passat 8 de maig  una sortida per visitar la 3ª Fira Camins de FP de Reus.

La fira és un espai que concentra les diverses ofertes de formació professional al Camp de Tarragona on els futurs estudiants poden conèixer les famílies professionals, especialitats i centres que la imparteixen al territori.

És l’oferta de formació professionalitzadora de les comarques de Tarragona concentrada en un únic espai.

El principal objectiu de Camins d’FP és posar en valor la formació professional (en sentit ampli), donant a conèixer a futurs estudiants i empreses, les famílies professionals i les especialitats del territori.

L’Institut Martí l’Humà participa activament en l’activitat oferint els cicles formatius de grau mitjà de Manteniment Electromecànic, Gestió Administrativa i Elaboració de Productes alimentaris.

L’experiència d’aquesta activitat ha estat molt interessant pels alumnes per a informar-se i orientar el seu futur acadèmic una vegada finalitzat el cicle de grau mitjà cursat a l’Institut de Montblanc.

sdr
dav