Sortida al teatre per veure Dr Jekyll and Mr Hyde

El passat dimecres 11 d’abril, els cursos de 4t ESO  i 1 BAT van poder gaudir d’una brillant versió de l’obra “Dr Jekyll and Mr Hyde”, al teatre Poliorama de Barcelona. La Companyia Face 2 Face, amb un grup d’actors nadius i música en directe ens van delectar amb una adaptació amena i apta per a tota mena de públic del macabre científic Jekyll al que li agrada jugar amb la dualitat de l’home i que acaba en tragèdia.

En sortir del teatre, els alumnes van poder fer una passejada per les Rambles fins arribar al complexe lúdic i comercial “Maremàgnum”, on van gaudir d’una estona lliure. Tot plegat, una jornada relaxada i completa.

On the last 11th April, students from 4th ESO and 1st BAT went  to see a version of the wonderful novel by Robert Louis Stevenson, “Dr Jekyll and Mr Hyde”. The students could enjoy a comic version of the story and a good time of authentic, natural English.

Aftre the play, we all went down the Ramblas to the commercial area “Maremàgnum”, where students could spend some time window shopping before getting the bus back to Montblanc.

We enclose some pictures of the day…