Setmana de la poesia a l’institut

La situació actual de la pandèmia no ens va aturar per celebrar la Setmana de la Poesia. Si l’activitat prèvia n’era una, ens vam haver de reinventar per poder trencar els murs que ens va posar el confinament.

Durant aquests dies les alumnes de segon de batxillerat de literatura catalana i les de primer de batxillerat de literatura universal vam buscar diverses poesies i imatges per decorar els espais del nostre centre. Vam pensar que aquesta era una bona manera de donar a conèixer el valor de la poesia i de cridar l’atenció dels alumnes per llegir-les.