Èxit de l’institut al certamen de Lectura en Veu Alta

Els alumnes que han representat l’institut Martí l’Humà al certamen de Lectura en Veu Alta han quedat classificats per a la final territorial.

El centre hi participava en dues categories: la de Corsaris (1r i 2n d’ESO) i la de Tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO). Enguany, com a conseqüència de la pandèmia, el certamen s’ha fet en modalitat virtual. Pel que fa a la categoria de Corsaris, l’alumne representant que ha quedat classificat és Joan Cortès, mentre que a la Tropa de corsaris, un equip de tres alumnes, s’han classificat: Diana A. Ciufudean, Laia Remolà i Semahel Riquelme.

El mes vinent participaran a la final territorial de Reus, també en modalitat virtual, juntament amb els altres centres classificats de la Conca de Barberà, l’Alt Camp, el Baix Camp i el Priorat.