Servei Comunitari: Projecte de solidaritat i cooperació

El passat divendres 26 de gener, l’alumnat de religió de 4t d’ESO va fer entrega de 325 € a Càritas Montblanc. Aquesta quantitat de diners va ser la que es va recollir amb la venda de joguets al Mercat Solidari de Nadal que es realitza cada any en el marc del Servei Comunitari de l’Institut Martí l’Humà. La Sra. Montserrat Palau, directora de Càritas Montblanc, va agrair aquest donatiu i també va presentar el dinamisme de l’entitat i els seus múltiples projectes, com el servei de distribució d’aliments, el de recollida i venda de roba de segona mà i el d’ajuda econòmica per a pagament de lloguers, medicaments o transport. Molts d’aquests projectes són duts a terme per més de trenta voluntaris i finançats per múltiples donants anònims, per empreses i per l’administració pública. Els alumnes van poder conèixer de primera mà aquesta realitat sovint desapercebuda i situar-la en la seva seu i la resta de locals.