Saber com s’organitza i funciona la justícia

Aquesta va ser una de les qüestions que va respondre el Sr. Federico Adan Doménech del Departament de Dret privat, processal i financer de la Facultat de les Ciències Jurídiques de l’Universitat Rovira i Virgili. El divendres dia 10 gener, el Departament de Socials (Economía i empresa) va organitzar una conferència per respondre a qüestions relacionades amb l’àmbit judicial, dirigit als alumnes de 2 Batxillerat de l’àmbit social i els alumnes de CFGM administratiu.Una conferència que pren rellevància donada l’actualitat política i económica.

L’alumnat, entre altres coses, va rebre informació de quin ordre segueixen els órgans judicials per coordinar la justicia, de conèixer el funcionament i les competències dels jutgats entre altres punts.