PROGRAMA #AQUIPROUBULLYING

El Departament ens ha seleccionat per a formar part del Programa d’innovació pedagògica #aquiproubullying amb el qual es vol afavorir la prevenció, detecció i intervenció enfront l’assetjament entre iguals .

La finalitat del Programa #aquiprobullying és estimular el nostre centre educatiu a elaborar un projecte que ens permeti assolir els objectius generals següents:
– Sensibilitzar la comunitat escolar de la importància de prevenir i erradicar l’assetjament entre iguals.
– Formar la comunitat escolar per tal de prevenir, detectar i intervenir davant possibles situacions d’assetjament entre iguals.
– Apoderar i implicar l’alumnat per detectar i aturar els processos d’assetjament escolar mitjançant accions de servei a la comunitat.
– Prevenir possibles situacions d’assetjament en el centre educatiu.
– Detectar, intervenir i aturar les situacions d’assetjament escolar.
El Programa #aquiproubullying tindrà una durada de 2 cursos en els centres que el desenvolupin i inclourà les fases de formació de centre, elaboració, implementació i avaluació del projecte de centre. Durant el curs 2018-2019 ens trobem a la fase d’implementació del projecte i finalitzarem amb l’avaluació del mateix.