Problemes a l´esprint 1r i 2n ESO

Ahir 23 de febrer vam fer l’última jornada de problemes matemàtics a l´esprint, aquesta vegada amb alumnat de 1r i 2n ESO a la biblioteca de l´institut. En aquesta mena de «cursa popular per a la resolució de problemes en equip» hem obtingut molt bons resultats amb encert dels 10 problemes en 63 minuts! Han participat 193 centres a tota Catalunya amb un total de 4354 alumnes. L´alumnat ha gaudit molt de l´activitat i ens ha permès raonar de diferents formes i contrastar resultats. Agraïm molt a l´alumnat la seva bona predisposició i les seves ganes! L´any que ve hi tornem i millorem la nostra marca!