Dia de la dona i la nena a la ciència

L’11 de febrer és el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència i, per celebrar-ho, a l’institut s’han fet dues activitats.

El divendres l’alumnat de 1r d’ESO ha participat per primera vegada al Programa #100tífiques, una iniciativa de @fundaciorecerca. Han pogut escoltar a l’Eve Dias, biòloga que treballa a la Fundació Josep Carreras investigant per la cura de la leucèmia. L’Eve ens va explicar quan va decidir estudiar biologia i com després de treballar a diferents països, va escollir la ciutat de Barcelona per continuar investigant. L’alumnat ha estat molt interessat i li han fet unes quantes preguntes. Més de 450 científiques han fet xerrades simultànies a diferents centres educatius de tot Catalunya.

Durant la mateixa setmana, el dimecres, la Núria Nieto i la Gemma Puig de 2n de BAT van explicar el seus TdR a grups petits d’ alumnes de 2n d’ESO.

rbt