OUR TRIP TO BROADSTAIRS

El 7 de maig  un grup de 28 alumnes i 3 professors vam agafar un autobús cap a l’aeroport. Tots vam sortir una mica nerviosos però molt emocionats perquè passaríem tota la setmana al Regne Unit, concretament a Broadstairs, una ciutat costanera situada uns 130 km a l’est de Londres. Un cop allí, tots els alumnes van ser recollits per les que serien les seves famílies durant l’estada i vam començar un programa de classes, activitats i sortides ben atapeït.  Entre les coses que més van sorprendre els alumnes trobem els horaris anglesos i també el bon temps que va fer. Sembla que el sol va sortir per rebre’ns, cosa que ens va permetre gaudir molt de la platja britànica. Pel que fa a les activitats, els alumnes van participar en classes més formals, gimcanes de cerca d’informació per la ciutat o tallers de ball i teatre. Tots van demostrar passar-s’ho molt bé i ser els més participatius. Durant l’estada, no van faltar sortides a Canterbury i Londres on vam poder veure dues ciutats importantíssimes i comprar regalets per a tota la família. Tot i que semblava que acabàvem d’arribar, ja vam haver de tornar a fer les maletes per recollir-ho tot, pujar una altra vegada al bus cap a l’aeroport i acomiadar-nos de les famílies, els nous amics , l’escola i el país.

All in all, the trip to Broadstairs was a big success. It was full of wonderful activities accompanied by a fantastic weather. The families, the trips to London and Canterbury and the school made it easy for the students to get to know the UK a little bit better and of course improve their English a lot!

Departament de Llengües Estrangeres