Activitats de Nadal de 2022

Com tots els anys, l’últim dia lectiu abans de les vacances de Nadal, s’organitzen diferents activitats perquè l’alumnat pugui passar un matí divertit i entretingut per acomiadar l’any. Aquest any s’han organitzat tornejos esportius de futbol, vòlei i tenis de taula, concursos de preguntes i respostes amb Kahoot, activitats de balls, visionat de pel·lícules, jocs de taula, bingo i, fins i tot, un escape room. Ah, i per carregar les bateries hem menjat coca i xocolata! Gràcies a professorat i alumnat per la seva implicació. Només ens queda desitjar a tothom un bon Nadal i un feliç any nou 2023.