Deu alumnes premiats al Certamen Literari del Casal de l’Espluga de Francolí

Un total de deu alumnes de l’institut han estat premiats al 46è Certamen Literari que organitza la Secció de Llengua Catalana del Casal de l’Espluga de Francolí.

En la categoria de 1r cicle d’ESO (1r i 2n curs) els treballs premiats han estat els de Xavier Olivé (2n premi) i Berta Garcia (1r premi). A 2n cicle d’ESO (3r i 4t), els alumnes Erick Moldovan i Queralt Amill han estat els guanyadors, amb el 3r i el 1r premi, respectivament.

Pel que fa a la categoria de Batxillerat, les guanyadores han estat Adriana Trullols i Laia Creus (2n premi) i Paula Vilella (1r premi). Per últim, i ja fora de la categoria literària, han resultat premiats els treballs de recerca de les alumnes Mariona Griñó, Laia Creus i Berta Imlahi, que han obtingut el 1r, 2n i 3r premi, respectivament.

L’alumnat va recollir el seu guardó el passat diumenge 4 de juny, en un acte celebrat a l’auditori Carulla-Font, ja que per l’amenaça de pluja finalment no es va fer al jardí dels Francolins.