AQUESTA SETMANA L’ ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT HEM REALITZAT LES PROVES DE SELECTIVITAT

Aquest dijous, dia 7 de juny, 62 alumnes de 2n de Batxillerat, del nostre Institut, han iniciat les proves de Selectivitat, les quals es realitzaven a l’Institut Jaume Huguet de Valls durant els dies 7, 8 i 9 de juny, en horari de matí i tarda. Les proves han estat tant de les matèries comunes com d’aquelles específiques que l’alumnat cursa durant tot l’any, les quals comprenen tant l’àmbit Científic i Tecnològic, com l’Humanístic i Social. Cada alumne/a s’examina de les matèries acord a la seva modalitat i, així mateix, d’aquelles matèries específiques que li ponderen segons els estudis universitaris que vol fer. L’ examen de cada matèria ha tingut una durada, com ja és costum, d’1h i 30 minuts, i l’alumnat es distribuïa en diferents aules segons el seu cognom. Cal dir que per garantir l’anonimat se’ls donaven unes etiquetes amb un número personalitzat i anàleg al seu DNI, d’aquesta manera el corrector/a (que mai coincideix amb professorat del centre) no sap de qui és cada examen, només veu un número i res més. Hi ha un aspecte molt rellevant a destacar i és que tot l’equip docent de 2n de Batxillerat volem expressar la satisfacció que tenim per tot l’esforç i perseverança que ha demostrat l’alumnat: les PAU és un dels reptes acadèmics que demana més esforç i voluntat i l’alumnat d’aquest curs ho ha fet més que bé!, excel·lent!!. Agraïm molt, també, el fet que hi hem pogut anar, tots tres dies, amb el bus que de forma gratuïta ha facilitat l’AFA de l’Institut per a tot l’alumnat que n’és soci. Perquè això ens ajuda i en ho facilita molt!!