BRITISH CULTURE WORKSHOP

British Culture Workshop/Taller de cultura anglesa

On Thursday 21st of March, the students of 1st and 2nd High School enjoyed a workshop in English sponsored by the Burlington publisher.

The activity had the countries of English language as the main topic. The students and teachers who attended in this workshop had the occasion of learning and having fun at the same time

El passat 21 de març els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van assistir a un taller en anglès patrocinat per l’editorial Burlington.

L’activitat tenia com a tema principal els països de parla anglesa. L’alumnat i el professorat que hi va assistir van tenir l’ocasió d’aprendre i gaudir al mateix temps.