St. Patrick Workshop

On Friday 15th March, the students of 3rd of ESO were involved in a St Patrick ’s Day workshop which was sponsored by the Vicens Vives publisher. Edward Lockhart, professor at Rovira i Virgili University (URV), carried out some activities in order to make our students learn about this Irish tradition. Different legends were explained and some oral activities were done while the students were being encouraged to use the English language. The activity was very successful, the students finished the session very happy and, some of them would like to repeat the experience next year.

El passat divendres 15 de març, els alumnes de 3r d’ESO van poder gaudir  d’un taller sobre el dia de Saint Patrick, patrocinat per l’editorial Vicens Vives. El professor de la Universitat Rovira i Virgili (URV) Edward Lockhart va dur a terme unes activitats per tal de donar a conèixer als nostres alumnes aquesta tradició irlandesa. Es van explicar diverses llegendes i es van realitzar diferents activitats orals, animant als alumnes a utilitzar l’anglès coma llengua vehicular. L’activitat va ser tot un èxit, els alumnes en van sortir contents i, alguns d’ells, esperen poder tornar-ne a gaudir el proper curs escolar.