Pla d’obertura del centre curs 2020/21

Declaració responsable per a alumnes menors de 18 anys Declaració responsable per a alumnes majors de 18 anys

Sol·licitud de transport escolar per al curs 2020/21

ESO

Cal emplenar i enviar la sol·licitud al mail: gnadal@concadebarbera.cat

Batxillerat i Cicles Formatius

Compromís d’utilització

Sol·licitud

Instruccions

Sol·licitud

Llista de llibres de text pel curs 2020/21

Compra de llibres a Iddink

Projecte de reutilització de llibres de l’AMPA Com fer la comanda a Iddink

GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!!

L’institut MLH torna a demostrar de nou que la unió fa la solidaritat, que sap mirar cap a tot arreu i que sap contestar quan se’l demana.
817,07€ recollits per al grup de recerca del càncer del desenvolupament, més conegut com a càncer infantil, de l’Hospital… Llegeix més»

Dia internacional de la Dona – 8 Març – Les dones i l’art

Amb motiu del 8 Març, Dia internacional de la Dona, les alumnes d’Història de l’Art de 2 de Batxillerat A, han volgut donar veu a aquelles dones i artistes que han estat invisibilitzades al llarga de la història.
A l’entrada de l’institut han penjat unes làmines que mostren la biografia i el treball d’aquestes artistes. Si us ve de gust participar, envieu una foto amb el #amblanostramirada8m

 

 

DIA INTERNACIONAL EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST 2020

Els alumnes de 2 ESO A i B han estat treballant, durant diversos dies a partir de 27 de gener (aniversari de l’alliberament del camp d’extermini d’Auschwitz l’any 1945) el tema de l’Holocaust, els camps d’extermini i la persecució de jueus i altres col·lectius durant la II Guerra mundial a partir de la pel·lícula “Una bolsa de canicas”. L’objectiu és fer memòria històrica i conscienciar l’alumnat del perill dels partits d’extrema dreta i de la barbàrie humana.

ACTIVITAT DE GEOLOCALITZACIÓ PEL CALL JUEU DE MONTBLANC

Des del departament de social pensem que amb la utilització del recurs MHM-  Mobile History Map permetrà als alumnes crear i desenvolupar projectes col·lectius mitjançant l’ús de la tecnologia mòbil. Els estudiants són desenvolupadors actius en la creació d’itineraris i punts d’interès propers als seus centres educatius per mitjà de la geolocalizació. Ells mateixos, de forma col·laborativa, creen i editen continguts descriptius del seu entorn més immediatMHM posa el punt de mira en l’ús del mòbil com a dispositiu d’entrada de dades però sobretot com a instrument per a l’explotació de la informació georeferenciada.