XERRADES D’ORIENTACIÓ A 2n BATXILLERAT

Els dies 24 i 25 de febrer van tenir lloc unes xerrades d’Orientació que, ateses les circumstàncies en què està transcorrent el curs, es van realitzar per videoconferència.

Totes i tots els alumnes de 2n de Batxillerat que ho van desitjar van poder escoltar les valoracions de les característiques dels estudis universitaris i dels CFGS de  l’alumnat convidat.

Aquesta activitat va coincidir amb la finalització dels exàmens de la 2a avaluació i dins del període de prematrícula a les PAU.

Paral·lelament, s’està informant tot l’alumnat, per correu electrònic, de les jornades de Portes Obertes dels diferents centres educatius del país, els quals també presenten la seva oferta educativa per videoconferències.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *