Sortida “artística” a Barcelona el 21 de desembre.

El dimarts 21 de desembre  una setantena dels alumnes de les matèries de Fonaments de les Arts i d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat anaren a Barcelona per a visitar pel matí el MNAC -Museu nacional d’art de Catalunya-  i el Pavelló alemany de Mies van der Rohe, els dos equipaments estan situats a la muntanya de Montjuïc, d’aquesta manera l’alumnat aprofità per fer un repàs/ introducció a les obres d’art que estan programades per a les proves de la selectivitat.

Per la tarda l’objectiu fou la visita al Museu del Disseny, instal·lació ubicada en la zona de la plaça de les Glòries. Una part de l’alumnat recorregué les sales dedicades al Modernisme i una altra els espais destinats als objectes de l’època moderna; un cop acabades les visites guiades, una part de l’alumnat andarejà amb fruïció per les sales dedicades a l’alta costura o l’exposició temporal de l’artista contemporani Banksy.

No cal dir que la sortida pot ser qualificada d’exitosa, tant a nivell formatiu com lúdic i tant pels docents com per l’alumnat!