Xerrades d’Orientació a 2n de Batxillerat.

El passat divendres 21 de febrer van tenir lloc les xerrades d’orientació que antics alumnes de l’institut ofereixen a l’alumnat de 2n de Batx. segons les respectives modalitats.

Amb la col·laboració de tutors/es i delegats/des, es va intentar convidar a assistir a estudiants universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior que abarquessin l’ampli espectre d’interessos dels alumnes que estan a punt d’acabar el Batxillerat.

Les dues hores que van durar aquestes xerrades van donar peu a conèixer la seva experiència com a estudiants, i va afavorir que tothom pogués fer les seves preguntesaclarir idees o dubtesa més d’orientar-los en aquests últims mesos previs a les PAU a partir del seu record de com ho van viure-les.

Volem agrair a tothom la seva participació desinteressada i la seva generositat en compartir amb nosaltres la seva experiència com a estudiants universitaris o de Formació Professional.