Xerrada de l’escriptor Emili Bayo

El passat dijous 13 de desembre vàrem gaudir de la presència de l’escriptor Emili Bayo. El tema de l’exposició oral circulava al voltant de la creació literària. L’autor defensa que, al marge de llegir molt i més, l’acte d’escriure és fruit d’una voluntat de reproducció innovadora, així, a tall d’exemple, Romeu i Julieta és una magnífica creació literària de W. Shakespeare de la qual prou bé es podrien trobar arrels de la situació dramàtica en els devenirs amorosos dels clàssics Píram i Tisbe.

En general, la xerrada va transcórrer, a parer de l’alumnat assistent, amena, profitosa, agradable i un punt massa ràpida.

Escoltar n’Emili és garantia segura de passar un moment d’aprenentatge alliçonador.
Departament de Llengua Catalana i Literatura.